→Ўʘɒɲɑ←

2 decembrie 2009

un tabu:...TATA

  Ptr inceput vrea sa’mi cer scuze pentru exprimarea nu prea “inteligenta” pe care o voi avea…da’ credeti’ma mi’e atat de ciudat sa scriu…da’ totuj sctiu ptr k sentimentu’ incepe sa devina din ce in ce mai puternic…ptr k atunci knd eram mai mik mi’era scaraba sa ma gandesc, chear rusine…qm sa’ti fie mah rusine de ceva atat de normal? Da’ imi e…ptr k la mne a lipsit de la bun inceput…sji acum ii simpt lipsa din ce in ce mai mult…
  “Tata” …pe bune acum voua vi’se pare un cuvant obisnuit ceva ce spuneti atat de usor sji in mod automat…pentru mine cuvantu asta are o definitie da’ nu sji un exemplu...pe bune nu aveti idée ce aioorea imi e sa spun “tata”…stau de multe ori sji ma gandesc:”in kkt oare qm o fi fost viatsa mea dak asj fi avut sji elemantul masculin din viatsa mea…al carui sange trece prin mine ji cu care mi’se reproseaza zilnic ca seman atat de mult?...cum ar fi fost daka sj fi avut un tata? Viatsa mea o mai fi fost la fel? Ce s’ar schimba?” 
Mai mereu imi imaginez…ca vine la mine in camera eu stau ca de obicei la calculator…sji knd il vad ma tridic iar el ma ia in bratse…in bratsele sale…sji simt o caldura puternica ce numai de la iubirea unui parinte poate proveni…de la o persoana kre te cunoajte atat de bine sji care te iubeste k pe propia’i fiintsa...ii simt parfumu sji buzele ce’mi ating usor fruntea…ma intreaba curios ce am facut in ziua ce mai are putin sji se sfarseste…povestindu’i sa’i simt teama de a nu ma maturiza prea repede sji sa plec de langa el sji de langa mama…sji ma asculta ce’I spun cu atata interes…sji mereu ma intreaba daca am prieten, dak fumez  
sau beau …despre viatsa mea
Sau imi imaginez…o plimbare in parc impreuna cu mama…sji tata…[n’aveti idée ce idiot ma simt cand scriu tata…] ei 2 tinandu’se de mana… eo fericita ca sunt impreuna sji k se iubesc…uitandu’ma la ei vazandu’ma pe mine…Ma gandesc ca eu ce familie o sa pot avea…cand doar mama a fost langa mine…cand nu am avut un exepmlu de tata…

 
Amintirile mele despre copilarie…sunt mai mult legate de bunici …nu de parinti…vad in filme mai mereu copii mici speriati de visele urate pe care le’au avut se duc in camera parintilor ridica patura sji adorame langa ei…sau “bataie” intre parinti si copii…imi puteti povestii voi? Eu nu stiu cum e…doar imi imaginez…
Stau sji ma gandesc k eo simt prea mult nevoia de iubirea unei personae de sex masculin …ne avand parte de ea de la inceput…poate d’asta sji gresesc …lipsindu’mi barbatu care sa ma iubeasca[aici referindu’a la iubirea parinteasca] …incerc sa profit cand am parte de ea…uneori poate…imi fac prea multe sperantse sji ma atasez prea repede…poate…
Pana mea
Voi astia kre aveti aman2 parintii bucurati’va de ei…chear dak nu obisnuiti sa faceti asta duceti’va la ei sji luatii in brate pupatii sji multumiti’le ca sunt alaturi de voi…sji mai ales daca aveti un frate sau o sora nu aveti idée cat de norocosi sunteti…nu va dati seama ptr k aveti…da’ dak natsi avea?...eo sincer miasj dorii un frate cu care sa ma cert mereu ink o sursa de nervi zilnici sji ink un aliat in certurile cu parinti…sau poate vad asta atat de frumos ptr k nu am…sau… uite vezi? Mi’ar prinde bine un frate sa vad cum e…sji un tata…da’ n’am…nu stiu aproape nimic despre barbatu’ ce’mi este tata…dak se poate numi asja…
Toate astea au fost scrise doar prin simplu fapt k am dat de numaru’ lui in telefonu mamei mele…sji am vrut sa’l salvez…sji nestiind qm sa’l trec…l’am trecut tata…sji toate astea au declansat imaginile mentionate mai sus…
 
   





Tata…



Etichete: , ,

posted by Yoanaaa at 05:39

0 Comments:

Trimiteți un comentariu

sji qm e[:">]?

<< Home