→Ўʘɒɲɑ←

15 octombrie 2009

floare de colt[8->]

odata m'am gandith s descriu, k intr'un fel de harta, un contur, toate drumurile vietsii mele.
in ori ce directie as fi apucat'o, in toate cele patru coltsuri, iar sji iar, k intr'un cerc, merew m intorc in locu' in kre m simth cel mai bne, und ma intalneam, pe deplin, cu mine insami
conturul meo imaginar descria o floare sau, poate, un chip. "floare de colts" am auzith pe cineva spunand, sji am zambith, intelegand k toth ce m chema inapoi erau amintirile
amintirile n-au contur. au, insa, ptr mne, parfum. am amintiri cu aroma foarte puternik, de hotarari bine luate, amintiri amare, kre m'au ajutath sa devin mai inteleapta sji aminthiri dulci , asa cum numai dragostea dintai s'o mare dragoste pot fi.
amintirile mele au sji culoare. o culoare care ma cheama, e chemarea acelor ochi pe care n'am sa'i uit niciodatha sji caldura acelei imbratisari ptr kre revin merew, la ori ce varsta, in locu' kre le pastreaza...


posted by Yoanaaa at 08:15

0 Comments:

Trimiteți un comentariu

sji qm e[:">]?

<< Home