→Ўʘɒɲɑ←

15 octombrie 2009

eh..asja e uneori[:-J][8-|]

cu timpu' o sa ucizi totu' chear ji ceea ce ti'ai dorit cu tot dinadinsu'...si o vei face ptr k uh aja faci mereu..o sa te urasti cu timpu' ptr k 
ai crezut ca asa e bine si'ti place sa'ti privesti umbra ce'ti plange pentru simplu' fapt ca amintirile revin...iar vorbe atunci dulci ,acum amare in
cap iti rasuna...in ochi tai se vede cat iti doresti acelasi lucru de atata amar de vreme...iar ei sa'ti intoark spatele ca si cum toate clipele au fost
uitate..."gata! imi promit...ca in curand o sa uit...ca o sa uit ca odata m-a iubit...si o sa ma vad zambind..."
 nu stiu cum sa incep...timpu nu prea asteapta dupa mine...nu stiu cum sa incep...acest sentiment...pe care tu n'o sa'l citesti niciodata pana la 
sfarsit...da' vreau sa stii k insemni enorm...nu stiu cum ai reusit sa'mi acaparezi mintea...esti in ea; esti chiriasu' ei care nicodata nu va plati
intretinerea...si nici utilitatiile...m'am trezit peste noapte cu tine in ea...nici o lege nu iti poate interzice ceea ce continui sa faci cu atata 
indemanare...nu vreau sa crezi k'ti reprosez cv...sau ca nu'mi convine...nu inteleg cum ai reusit sa incapi cu totu' in mintea mea...fiindk e mik...
si tu esti mare...cert e ca esti acolo si esti atat de inghesuit incat nu te pot scoate...sunt consitenta ca tot ceea ce vreau e un viciu si'mi va 
face rau...trag un fum din iubirea deja consumata...chear ji cele mai puternice fiinte dupa pamant plang atunci cand nu au ceea ce vor...
stiu ca ti nu'ti pasa...e singurul lucru' pe care ti'l cer...pe care ti'l mai pot cere...platese intretinerea mintii mele si a sufletului meu caci iti 
apartin...ai grija de ele...si oricum, si tu, ca orice alt vis...te vei destrama si vei disparea usor...e o nebunie curata ceea ce vreau si nu pot...
cred ca daca te'as vedea din nou acum...tot as mai tremura si as mai plange inauntru'mi...de cate ori am incercat sa fac un pas spre tine...
spre fericre..am cazut inapoi...am cazut in abis...incercan sa te caut..da' tu ai vrut sa'mi fii de negasit sji totuji aproape...sa stii ca tu esti 
vesnicu'mi chirias...sigur nu vei fi singurul...da' totusi vei fii merew acolo...
 plang acum...mi's-au impaienjenit ochi de lacrimi[ceea ce n'ar mai conta]...da' voi continua sa scriu...sau mai bine inchei
  AICI!
posted by Yoanaaa at 08:03

0 Comments:

Trimiteți un comentariu

sji qm e[:">]?

<< Home