→Ўʘɒɲɑ←

15 octombrie 2009

despre ink o vara...[:o3]

ptr ca nu potsi intotdeauna sa afisezi ceea ce simti...

 

si nici sa'o spui... 

ca de fiecare data...scriu cate ceva... 

e un jurnal banal de pe hi5[:-@] .............doar un jurnal... 

si ma oftic pentru ca stiam de la incput ca asa va fi...stiam bine...da' am zis ca na ma insel...sji daca nu e asa, bafta mea... 

e un sfarsit da vara putsin km...d kkt...plm....ultima...zi...sji niji macar nu a fst lg mne...[sji putetsi sa va prefaceti k sjtitsi la cne m refer...da' nu...nu stiti...cu siguranta nu] 

mai e sji faza cu Yoana...care efectiv ma lasa rece...cat de...neinteles e viatsa...cu unii...sa tragi o viatsa ptr casutsa tha...sji sa...[:((]ptr ca o iubesc...[Yoana: mama, sora, prima mea prietena...a mea...] 

mi'e frica sincer...

hmmmm[:))]... 

ma stiu bine pe mine si stiu cat de falsa am fost si stiu cat de bine pot mintsii si stiu ca nu sunt singura...n'are qm sa fiu singura...deci mi'e frik sa nu'i socotesc pe cei "adevarati" fasli si invers...sincer snt scarbita de unele faze... 

vara asta am invatat ca...potsi iubi sji sa urasti in acelasi timp...am invatat ca si cei mai...[nevermind]...tipi pot iubii cu adevarat...si pot plange...mai invatat ca poti fi iubit chear dak urasti acea persoana...am invatat ca iubirea poate aperea de unde nu te astepti...am invatat ca unele greseli nu le mai poti repara...am aflat ca pot fi neputincioasa in fata unor situatsii....am invatat ca pot sa ranesc sji sa fiu ranita in acelasi timp...am invatat ca poate sa'mi fie dor sji de cele mai plictisitroare fiintse dupa pamant....am realizat k el am iubeste...k el e singuru care ma iubeste cu adevarat...si ca dirigu avea dreptate knd mi'a spus" sa ai grija de el...e un baiat 1 la 1000"...am facut cea mai mare prostie am lasat la o parte tot ce ma invatsase viatsa pana in acel moment...si am crezi...da' nu regret ptr k din greseli se invatsa... am o gramada de amintiri...ptr k asja e vara...asja e merew...e un kkt ca vara se sfarseste asa de repede...ce'ar fi sa vorbesc cu doamne doamne sa o faca mai lunga...?!?!?!...hai vreau voturi[:X]... 

amintiri...snt ca niste poze care se redau rapid in mintea mea...nijte poje care parta dupa ele sentimentele momentelor...frumoase sau urate... 

vba cuiva o sa'mi fie dor...da' m'am obisnuit ptr k asja e in fiekre vara... imi place k aqm in ultima zi de vacantsa...13, kkt...zi cu ghinion...stau sji ma uit in urma la tot...cea mai tare faza e ca la ionceputhu verii al 10 trageam de dragos s iasa cu mne l o tsig...sji aqm 2 mi'se pare devreme... imi place k am repus in functiune cva mort...plm...poate ptr unii nu e nmc interesanth...da' de data asta e roz...si n'am sa'l ami arunc...sji n'o sa mai joc fotbal cu el...ptr k aqm il ador...sji mdea...e vba de telu meo...o sa'mi fie dor de tot...chear sji de cele mai copilarestii si neinsemnate lucruri 

ptr k vara mea a insemnat...sa stau in casa asteptand dupa o mealk sa vina l mne...a insemnat...salajan...ptr ca in fiecare vara las o aprte din mine intr'un anumit cartier...anu trecut militari...aqm salajan..la anu?...vara asta mi'a deschis ochii...sji m'a facut sa'mi schimb anumite conceptii despre anumite chestii... 

 

 

[fi fragila sji puternik in acelasi tp...lasa'te ranita sji apoi raneste...]


Etichete:

posted by Yoanaaa at 08:16

1 Comments:

luv io

18 octombrie 2009 la 06:39  

Trimiteți un comentariu

sji qm e[:">]?

<< Home